Obecní úřad Oráčov
Oráčov čp. 143
270 32 Oráčov
Vážení občané,
formulář (Plnění ohlašovací povinnosti), který jste právě obdrželi, je třeba dle přiloženého návodu vyplnit a nejpozději do 25. listopadu 2024 odevzdat na Obecní úřad Oráčov. Můžete jej v úřední dny přinést osobně, vhodit do schránky na plotu úřadu nebo naskenovaný odeslat na emailovou adresu obec@oracov.cz. Formulář musí být podepsaný. Je nezbytné termín dodržet, abychom vám byli schopni zajistit vývoz vaší popelnice po 20. lednu 2025.
Dodané, řádně vyplněné a podepsané formuláře zpracujeme a do 15. prosince vám dodáme informace o výši a způsobu úhrady poplatku za odpady. Do té doby prosím nic neplaťte. Poplatek za svoz komunálního odpadu je nezbytné uhradit bezhotovostně na účet obce nejpozději do 5 .ledna 2025. Poplatníkovi, který nebude mít v požadovaném termínu svoz odpadů uhrazen, nebude od 20. ledna popelnice vyvážena.
Od 1. ledna 2025, bude svoz komunálního odpadu realizován pouze 1x za 14 dní v sudé týdny (např. v lednu to bude 6.1. a 20.1.).
V roce 2025 dojde u některých z vás ke změně označení popelnic známkou, v souladu s údaji v dotazníku. Popelnice budou trvale označeny buď bílou známkou se žlutým pruhem (čtrnáctidenní svoz) nebo bílou známkou s růžovým pruhem (vývoz na výzvu, tj. jednorázové známky). Tyto známky jsou na většině popelnic umístěny již z roku 2024 a pokud vaše domácnost nezmění způsob vývozu, zůstanou na popelnici trvale. V případě změny ze čtrnáctidenního vývozu na jednorázové známky (nebo opačně) vám do schránky bude po úhradě poplatku doručena i nová známka ( popř. zvolený počet jednorázových známek) která na vaší popelnici původní známku nahradí. Stejně tak obdržíte známku při pořízení nové popelnice.
Návody na vyplnění a příslušné formuláře viz. odkazy pod Odpady 2025 (Ohlašovací povinnost-nemovitosti s trvalým pobytem a nemovitosti k rekreačním účelům)