Obecní úřad Oráčov
Oráčov čp. 143
270 32 Oráčov
Návod k vyplnění Formuláře pro osoby s bydlištěm v obci Oráčov:
I. Poplatníci a plátce
Uveďte adresu vašeho domu a do následující tabulky zapište údaje všech osob, které ve vašem domě/bytě bydlí (mají zde hlášen trvalý pobyt nebo zde dlouhodobě pobývají). Všechny tyto osoby jsou podle zákona o odpadech poplatníky! Dále uveďte poplatníka, který bude zároveň plátcem za vaši domácnost, a číslo běžného účtu, ze kterého bude poplatek hrazen.
II. Objednávka rozsahu svozu směsného komunálního odpadu
V tabulce uveďte, zda budete chtíti popelnici vyvážet v pravidelném 14ti denním intervalu nebo budete využívat jednorázové známky (v tom případě uveďte počet jednorázových známek, které budete potřebovat). Jednorázové známky lze během roku na obecním úřadu dokoupit a není možné staré známky z předchozího roku směnit za nové. V roce 2025 již není možnost zvolit si pravidelný vývoz popelnice v zimním období každý týden a v letním období 1 x za 14 dní.
Při výběru mějte vždy na paměti, že je stanoven minimální objem odpadu, za jehož odvoz musí občan zaplatit. Ten byl na rok 2025 stanoven na 40 litrů za měsíc pro jednu osobu, tj. 480 litrů za rok. Cena za 1 litr odpadu je stanovena na 1,- Kč. Roční poplatek za 1 člena domácnosti = 480,- Kč (tj. 4 vývozy za rok).
Stanovený minimální počet jednorázových známek dle počtu osob v domácnosti: 1 osoba v domácnosti = 4 jednorázové známky ; 2 osoby = 8 jednorázových známek ; 3 osoby = 12 jednorázových známek; 4 osoby = 16 jednorázových známek; 5 osob = 20 jednorázových známek; 6 osob = 24 jednorázových známek).
Nově máte možnost si zvolit, kolik popelnic budete chtít vyvážet. Pokud již vlastníte nebo máte zájem o zakoupení další popelnice, v dotazníku tuto možnost označte. Následně vyplňte tabulku, kde si určíte počet vývozů za rok – je možnost si na 2. popelnici objednat celoroční známku (26 vývozů) nebo si na 2. popelnici můžete zakoupit libovolný počet jednorázových známek dle vaší potřeby.
III. Úhrada poplatku
Poplatek za odpad se platí jednorázově na celý rok. Nejzazším termínem pro jeho uhrazení je 5. leden 2025.
Nezapomeňte na konci formuláře vyplnit způsob doručení platebních informací – na adresu (= vložení do schránky) nebo emailem (email čitelně vyplňte.
Formulář je nutné podepsat.
Formulář pro trvale žijící Typ: PDF dokument, Velikost: 141.86 kB